PELAWAT DIDAHULUKAN, RAKAN DIUTAMAKAN

“Blog ini dalam proses untuk ditutup-Harap Maklum”

26 Mac 2011

Sekitar MSSD

Sekitar Kejohanan Olahraga MSSD Kemaman 2011

ItalicMaskot SESERI.. Bunga matahari berhias
Atas: Tak "Geli" ke pegang cat tu...
Bawah: Hiasan batu GELIGA pada bunga matahari


Pemenang hari pertama
2 Emas, 1 Perak, 1 Gangsa

Simbolik Penghargaan kepada jurulatih
"Geli" je rasa... ko letak apa tuu...?

Atas:Melintasi khemah SMK Kerteh & SMK Geliga

Bawah : PK Ko dah lama dah "GELI" nak bergambar... "leGA"
apabila berpeluang bergambar bersama atlet yang
menyerlah di hari pertama.


"GELI" hati tidak terkira...
"LeGA" dapat makan nasik di kantin SESERI



Apa yang men"GELI"kan hati tu...
Nak "tiGA" dapat lima


Guru-guru SESERI yang cukup komited
Ber"GELIGA" jugak otak aku ni... takbur le tuu..




SAJAK KHAS UNTUK PK KO AKU
```````````````````````````````````
Aku tak tahu dia yang suruh...
koa tanya le dia... sapa suruh dia skor banyak-banyak.
Teruk nak kejar tahun depan.
Tak pe... sekurang-kurangnya itulah kenangan
antara AKU dan DIA.

Kita dikelilingi ramai orang yang.....

banyak bercakap dari membuat,
banyak meminta dari sudi memberi,
banyak komen dari cuba untuk membaiki,
banyak marah dari merasa bersimpati
banyak berbangga dari merendah diri,
banyak bersungut dari menuruti,
banyak melihat dari mendekati,
banyak yang duduk dari sedia berdiri,
banyak berjalan dari berlari,
banyak menipu dari jujur diri,
banyak biadap dari menghormati,
banyak menyohor dari berbudi,
banyak yang bodoh dari mengerti,
banyak berpecah dari bersatu hati
banyak bekerja dari berbudi
Banyak itu... tak banyak ini,

apa tu??
banyak haiwani dari manusiwi
walaupun ada... aku hampir pasti tidak jumpa
di sini

di SMK Seri Bandi.

Oleh : Aku